Wyszukiwanie 
 Konto Czytelnika 
 Katalogi bibliotek poznańskich 
   
ProsteZaawansowaneLogiczneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Raczyńskich
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing%20w%20organizacjach%20non-profit
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł
TytułEdycjaAutorWydawcaRok wydania
 1. Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Mazur, Jolanta.Warszawa : First Business College,1995.
 2. Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze / Wróblewski, Łukasz (ekonomia). Red.Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek,2017.
 3. Marketingowe strategie wyborcze : wybory prezydenckie w Polsce (1990-2000) / Stępińska, Agnieszka.Poznań : Wydaw. Naukowe INPiD UAM,2004.
 4. Marketingowe zarządzanie handlem : konferencja naukowa, 28-30 września 1992 roku : zjazd katedr handlu i marketingu / Szulce, Halina. Red.Warszawa : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu,1992.
 5. Markétka hledá mistra Putzlacher, Renata (1966- ).Český Těsin : "Avion",1996.
 6. Market-led strategic change Piercy, Nigel F.Warszawa : Wydawnictwo Felberg SJA,2003.
 7. Marketmaker Ridpath, Michael (1961- ).Warszawa : Muza,2000.
 8. Marketmaker Ridpath, Michael (1961- ).Katowice : Wydawnictwo "Książnica",2009.
 9. Markgräfliches Opernhaus Bayreuth : amtlicher Führer /2. Aufl. der Neufassung.Krückmann, Peter Oluf.München : Bayerische Schlösserverwaltung,2010.
 10. Marki, dolary, banany i biustonosz marki Triumph / Osiejuk, Krzysztof (1955- ).Warszawa : Klinika Języka. Lucyna Aninowska-Maciejewska,2013.
Poprz. 10 Tytuł    Nast. 10 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal